Kur kreiptis, jei IQOS įrenginys neveikia?

Sugedusius ar neveikiančius IQOS įrenginius galite pasikeisti naujais:

  • apsilankę IQOS salonuose ir salose,
  • kreipęsi į IQOS Klientų aptarnavimo centrą (8 800 200 90). Skambučio metu IQOS konsultantas informuos, kaip įrenginį pasikeisti didesniose „Maxima” prekybos tinklo parduotuvėse (XX, XXX, XXXX), „Baltic Petroleum”, „Viada” ar „Circle K“ degalinėje

Garantiniu IQOS įrenginių aptarnavimu galite naudotis su IQOS CARE ir IQOS CARE PLUS programa.Daugiau informacijos apie IQOS keitimo sąlygas ir žingsnius rasite ČIA.

Nuolat pildomą informaciją apie vietas, kuriose galite pasinaudoti garantiniu aptarnavimu ir kitomis nemokamomis IQOS CARE ir IQOS CARE PLUS programos paslaugomis, šią vasarą sekite ČIA.